نرمافزار ساشا یک نرمافزار حسابرسی کاربران Dialin User تماما فارسی و ایرانی بوده و برای مدیریت انواع سرویسهای اینترنتی مورد استفاده قرار میگیرد
این نرم افزار دارای گواهی ثبت در مرکز توسعه فناوریاطلاعاتو رسانههایدیجیتال و گواهی تایید فنی از
شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد
امکانات مورد نیاز جهت راهاندازی
سیستم عاملهای مورد پشتیبانی: ۱۰ – Windows ۷ – ۸ – ۸٫۱ و تمامی ویندوزهای سرور نسخه ۲۰۰۸ و بالاتر
پایگاه داده مورد نباز: SQL Server 2008 Express R2-SP3 و بالاتر – DotNet Framwork 4.5 و بالاتر
نکته: برای استفاده از نسخههای اکسپرس پروتکل TCP در تنظیمات SQL Configuration میبایست فعال شده باشد
استفاده از این نرمافزار تا حداکثر ۵ کاربر همزمان رایگان بوده و توسعه آن بنا به درخواست کاربران بصورت رایگان صورت میپذیرد
نصب و بروزرسانی سریع و آسان نرم افزار
- عدم وابستگی License به سخت افزار ، و سهولت در تعویض سخت افزار
- عدم وابستگی به شرکت جهت جا به جایی سرور، نصب و بروزرسانی نرم افزار
- سهولت انتقال کاربران از هر برنامه حسابداری اینترنت دیگر، به نرم افزار. (NTTacPlus, SibServer ,DeltaSib, Excel Import)
- توزیع کاربران مراکز مختلف بر روی سرورهای متفاوت در صورت ترافیک بالای کاربران
امکانات کلی نرم افزار
- حسابداری سرویس های ADSL, Wireless, DialUp به صورت یکپارچه
- پشتیبانی از IPv6 Accounting بهمراه پارامترهای سرور دسترسی مرتبط
- پشتیبانی از سال ۱۴۰۰ شمسی
- پشتیبانی از سرویس تفکیک ترافیک و اعمال تخفیف بر اساس IP در روتر میکروتیک Mikrotik ISG و پشتیبانی از IPv6to4
- پشتیبانی از Windows Integrated Authentication بر روی پنل کاربری و Mikrotik Hotspot (*** ماژوال اضافه)
- امکان تعریف اعتبارسنجی خارجی برای تایید اطلاعات کاربر با استفاده از تابع خارجی (*** ماژوال اضافه)
(قابل استفاده در سامانه سیدا ۴، سیدا (مروارید) و سایر سامانه های مبتی برای SQL Server , Oracle , Custom Soap) - امکان ایجاد انواع کارت شارژ (ریالی، زمانی، حجمی)
- امکان ثبت نام برخط با قابلیت فعال سازی توسط پستالکترونیک و پیامک (مدت اعتبار فعال سازی یک روز)
- قابلیت تعریف بات (روبات) در تلگرام و امکان اتصال آن به سیستم برای دریافت گزارش کارکرد و ارسال پیام به کاربران (*** ماژوال اضافه)
- امکان تعیین گزینههای مورد نیاز در ثبت نام برخط
- اعتبارسنجی هوشمند توسط نشانی مک برای HotSpot
- قابلیت اتصال به سرورهای پست الکترونیک مختلف
- قابلیت اتصال به سرورهای ارسال پیامکوتاه مختلف (*** ماژوال اضافه)
- قابلیت اتصال به GSM مودم
- امکان تعریف تخفیف های مختلف برای کاربر و گروه
- پشتیبانی از سرویس IN
- شمارهگیر اختصاصی برای شما (Custom Dialer)
امکانات این شمارهگیر:
۱- تعریف کانکشنهای مورد نیاز سازمان در یک فایل EXE
۲- ثبت نام کاربری و اسمرمز در فایل و تعیین عدم امکان تغییر توسط کاربر
۳- تغییر لوگوی بالای شمارهگیر
۴- مشاهده اطلاعات اعتبارکاربر بعد از اتصال
۵- مشاهده اطلاعات اتصال و سرعت ارسال / دریافت
۶- تغییر پوسته
۷- افزودن روت های سفارشی در شرایط مختلف Gateway - پشتیبانی از تلفن گویا(اعلام مانده اعتبار به کاربر) (*** ماژوال اضافه)
- قابلیت تعریف سرورهای دسترسی مختلف
- ﭘشتیبانی از ﭘروتکل های CHAP , PAP , MSCHAP , MSCHAP2 , EAP-MSChapv2
- پشتیبانی از Dynamic Queue بر اساس API و Coa
- تنظیم پهنای باند کاربران درساعات مختلف شبانه روز به صورت خودکار
- تعیین نحوه عملکرد برنامه نسبت به کاربرانی که اعتبار آنها به اتمام رسیده است
- Export کردن کلیه گزارشات برنامه به فرمت Excel
- پشتیبانی از تعداد نامحدود کاربر (تست شده با ۱۲۰۰ کاربر روی خط همزمان)
- چک کردن Load سیستم
- جلوگیری از حمله Password های نامعتبر
- دارای کلمه عبور مخصوص فرزند و امکان تعیین ساعات مجاز اتصال
- سیستم ایجاد و حذف کارت اینترنت بصورت گروهی
- حذف کاربر تکراری برخط بصورت خودکار (مناسب برای شبکههای دارای قطعی بین اکانتینگ و روتر)
- تعریف شرایط اعمال برای پارامترهای Radius در زمان ارتباط
- ثبت وضعیت دایری خطوط ADSL و همچنین گزارشهای مختلف
- امکان مشاهده سرعت ارسال و دریافت لحظه ای کاربران (میکروتیک)
- امکان مشاهده ترافیک کاربران بصورت آنلاین (IP هایی که کاربر با آنان در ارتباط بوده و همچنین آدرس صفحات وب که مشاهده نموده است) با استفاده از NetFlow و P.r.o.x.y و PacketSniffer (*** ماژوال اضافه)
- امکان تعریف تجهیزات شبکه، محل استقرار آنها و همچنین گروهبندی آنها برای دریافت اطلاعات Snmp همانند نرم افزار PRTG
- امکان تعریف سایتها و آیپی های رایگان و یا با درصد مشخص تخفیف برای کاربران
- امکان بایگانی مدارک (سرویسدهنده، مشتری، کاربر) با قابلیت اسکن
- امکان تعریف شارژ خودکار (با امکان تعریف شروط مختلف و عملیاتهای مختلف)
- امکان ثبت اطلاعات ترافیک تمامی کاربران (تاریخچه سرعت ارسال و دریافت توسط SNMP)
- قابلیت تعریف بستههای حجمی و زمانی دارای تاریخ انقضاء برای سرویس
- قابلیت تعریف مالیات بر ارزش افزوده در سرویس
- دفترچه تلفن داخلی
- سیستم کنترل SQL CPU Load برای جلوگیری از بار اضافه بر روی سرور
- پشتیبانی از Principal در تغییر اسم رمز دامنه (تحت وب)
- افزوده شدن قابلیت انجام عملیات اکانتینگ بصورت مجازی
- افزوده شدن امکان اعمال محدودیت زمانی و حجمی برای هر شناسهی تماس (CallerID)
- پشتیبانی از «کش درخواستهای غیرمجاز»
انواع روش پرداخت
- ثبت پرداختهای دستی با جزئیات: اطلاعات فیش، چک، پرداخت POS
- Online (بانک سامان، بانک پارسیان، بانک اقتصاد نوین، بانک ملی، بانک ملت، زرینپال ،پارسپال، پیلاین)
- ارسال پیامک برای اپراتور ، مشتری ، کاربر
- افزودن قابلیتهای سفارشی به نرم افزار
امکانات ویژه Accounting
- اتصال کاربران LAN/WLAN توسط تکنیکهای :
- VPN PPTP (شناسائی کاربر از طریق Username و Password)
- Persistent LAN(شناسائی کاربر از طریق IP Address و Mac Address)
- محدود کردن زمانی و حجمی
- اعمال محدودیت های حجمی و زمانی دوره ای :
- روزانه (به عنوان نمونه روزی یک ساعت و/یا روزی ۳۰۰ مگا بایت)
- هفتگی (به عنوان نمونه هفته ای ۱۰ ساعت و/یا هفته ای ۱ گیگابایت حجم ارسال و دریافت اطلاعات)
- ماهیانه (به عنوان نمونه ماهیانه ۴۰ ساعت و/یا ماهیانه ۳ گیگابایت حجم ارسال و دریافت اطلاعات)
- تنظیم IP اختصاصی برای کاربران
- محدود کردن اتصال کاربران LAN از یک MAC Address و IP Address
- گزارش گیری و جستجوی کاربران بر اساس MAC Address و IP Address
- تهیه Blacklist از لیست MAC آدرس ها
- اختصاص یک محدوده IP به یک گروه از کاربران با استفاده از Framed-Pool
- قطع اتصال کاربرانی که بروزرسانی نشده اند
- تعریف اعتبار حجمی ، زمانی و ریالی در سه سطح سرویس دهنده، اپراتور و کاربر
- امکان تعریف بسته پیشنهاد ویژه بدون زمان و حجم (جهت فروش تعداد کاربر همزمان، تغییر سفارشی پول آیپی)
- ذخیره اطلاعات باقیمانده اعتبار کاربر بعد از هر قطع اتصال (گزارش اکسل در بخش گزارش کارکرد)
امکانات ویژه مدیریت پهنای باند
- محدود کردن سرعت کاربران با ارسال دستورات Mikrotik RateLimit
- ایجاد محدودیت پهنای باند در روتر با استفاده از تغییر Framed-Pool
ایجاد شرکتهای زیرمجموعه
- تعریف تعداد نامحدود شرکتها
- محدود کردن دسترسی هر مرکز به کاربران خودش
- امکان تعریف سرویسهای مختلف با قیمتهای متفاوت برای هر شرکت و اجبار در استفاده از سرویسهای تعیین شده
- محدود کردن تعداد مشترکین Online هر شرکت
- محدود کردن تعداد مشترکین Online هر سرور دسترسی
- نمایش مشترکین Online به تفکیک هر شرکت
- بستن حساب یک شرکت و مشترکین آن
- بستن حساب یک سرور دسترسی و مشترکین آن
- نمایش نمودار مشترکین Online به تفکیک هر شرکت و …
- درون ریزی کاربران از فایل اکسل
تعریف اپراتورهای مختلف برای شرکتها
- تعیین سطح دسترسی برای عملکرد اپراتورها
- امکان تعیین محدودیت زمانی، حجمی و ریالی ، همچنین تعریف بازهی اتصال برای کاربران یک اپراتور
- قابلیت تعریف انواع اپراتور با سطوح دسترسی های مختلف
- ارائه گزارش از جزئیات عملکرد مدیران ، اپراتورها در برنامه و یا برروی مشترکین آنان
امکانات نظارتی (Monitoring)
- گزارش کاربران روی خط
- ارائه گزارشات متنوع و مفید از کاربران روی خط، همراه با جزئیات اتصال همانند Caller IDو MAC Address
- قطع اتصال کاربران روی خط به صورت تکی و گروهی
- مشاهده تعداد کاربران روی خط در یک بازه زمانی خاص
- نمایش نمودار تعداد کاربران روی خط به تفکیک هر یک از شرکتها و سرورهای دسترسی مختلف
- فیلتر کردن لیست کاربران روی خط، براساس پارامترهای مختلف همانند حروف اول Username، ISP، RAS، آدرس فیزیکی
- نمایش کاربران روی خط به تفکیک هر سرویس (سرویس DialUp، Wireless، ADSL،IN …)
- امکان مشاهده دلیل عدم اتصال کاربران و یا قطع شدن کاربر از روی خط
- مشاهده گزارش کارکرد هر یک از کاربران رایگان و غیر رایگان
- کنسول گزارش اتصالات
- مشاهده ترافیک لحظهای و تاریخچه سرعت ارسال و دریافت کاربر
گزارشات مدیریتی
- گزارش کلی از وضعیت سیستم در یک صفحه در بازه های زمانی روز، هفته و یا ماه، شامل گزارش مصرف اعتبار ریالی و یا حجمی به تفکیک هر مرکز، RAS، گروه و یا هر سرویس.
- گزارش از جزئیات عملکرد اپراتورها و نمایندگان فروش در برنامه (گزارش از جزئی ترین تغییرات در مشخصات کاربران و یا سرویس ها که توسط آنها انجام می شود)
- گزارش مشترکین (براساس Caller ID یا Username) که بیشترین استفاده را داشته اند (به عنوان نمونه برای آنها تخفیف ویژه در نظر گرفته و یا کارت جایزه به آنها اهدا کنید)
- گزارش کارت ها و یا کاربرانی که در یک بازه زمانی ساخته شده اند
- گزارش از میزان اتصالات موفق و ناموفق
- گزارش جزئیات اتصالات کاربران در یک بازه زمانی دلخواه
گزارشات مختلف
- گزارش میزان مصرف اعتبار زمانی و حجمی کاربران در بازه زمانی دلخواه
- گزارش کاربرانی که بیشترین استفاده زمانی و یا حجمی را داشته اند
- گزارش مدت زمان اتصال کاربر
- گزارش میزان تغییر اعتبار حجمی و زمانی کاربران توسط مدیران
- گزارش میزان تغییر اعتبار حجمی و زمانی کاربران توسط خودشان
- گزارش کامل کارنامه مالی کاربران
- گزارش کاربرانی که تاریخ اعتبار آنها به اتمام رسیده است
- گزارش کاربرانی که اعتبار حجمی و یا زمانی آنها به اتمام رسیده است
جستجوی کاربران
- جستجوی کاربران بر اساس Username و یا اطلاعات آنان
- جستجوی کاربران یک گروه و یا سرویس خاص
- جستجوی کاربرانی که اعتبار آنها به پایان رسیده است
- نمایش کاربران هر شرکت یا اپراتور
- جستجوی کاربرانی که تاریخ انقضاء آنها یک تاریخ خاص باشد
- جستجوی کاربرانی که تاریخ انقضاء آنها در یک تاریخ مشخص به پایان رسیده است
- نمایش لیست کارت هایی که هنوز استفاده نشده است
امکانات قابل دسترسی از طریق WEB در سطح کاربران
- پرداخت Online از طریق کارت های شتاب
- نمایش مانده اعتبار
- امکان تغییر Password
- ارائه گزارش جزئیات اتصالات
- قابلیت نمایش علت عدم اتصال
- ارائه گزارش از تغییرات اعتبار توسط مرکز
- امکان مشاهده پیغامهای دریافتی از طرف مدیر شبکه
- ارسال درخواست پشتیبانی برای بخش مورد نظر
- ثبت نام برخط
- استفاده از کارت شارژ
- امکان تغییر سرویس و بسته پیشنهادی سرویس
- امکان بازیابی اسم رمز
- ثبت اطلاعات ترافیک تمامی کاربران (تاریخچه سرعت ارسال و دریافت توسط SNMP) با قابلیت نمایش در وب کاربر
- سازگار با تجهیزات محتلف Mobile, Tablet , PC
- امکان ساخت APK سفارشی برای Android جهت استفاده آسان تر
نکته ۱: قابلیتهایی که با فونت کج نوشته شدهاند بزودی افزوده میشوند
نکته ۲: مواردی که دارای عبارت (*** ماژوال اضافه) می باشد شامل هزینه اضافی برای فعال سازی می باشد